niedziela, 5 sierpnia 2012

beautiful day

Dziękuję mojemu Braciszkowi za cudowny dzień, za śliczne prezenty, za magiczne słowa na pocztówce, za komplementy, i że wywołuje na mojej twarzy wieczny uśmiech :* i mam nadzieję że za rok razem zamieszkamy w Łodzi : ))  a fizyka wejdzie na spokojnie : >
dziękuje panom że tak im się podobały moje nogi w legginsach, i czekam na tego, który obiecał że sobie kupi takie same, razem z szelkami i zapuści włosy ;p
czekam na wypłatę.
jutro na cmentarz i na opalanie kurde mać, bo jestem blada jak trup -.-
we wtorek Łuć :p sukienko nadchodzę ^^
fajnie że mnie z pracy zwolnili, ale cośtam się zawsze zarobiło.
Raffczan pracusiu, czekamy na Ciebie! ruchy nasza Ormianko kochana, meeting czeka! :*

zdecydowanie mój hit ! <3 

1 komentarz:

  1. Było świetnie a nawet jeszcze lepiej :D I nie masz za co dziękować gópku :P
    A panów to żeś przyciągała jak magnes :D I Twój tekst "wtedy będziemy takimi siostrami" do tego co chciał takie same legginsy xD
    No a Raffcia to sobie zajęcie znalazła i teraz słuch o niej zaginął xd

    OdpowiedzUsuń