sobota, 22 września 2012

we don't need no education...

Czy Wy też macie dość już tekstów typu : to na maturze było, uczcie się, i tak nie zdacie, jesteście idiotami i już... czyli codziennie życie maturzysty w paru słowach.
stwierdzam wszech i wobec że moja nowa nauczycielka od polskiego jest po prostu podłą szmatą, bo żeby być suką to przydałoby się mieć jakąś klasę, a ona jej nie posiada, niestety. do tego ma nogi grubsze niż grycanki. i choćby starała się być najmilsza na świecie, to pozycję ma zawsze straconą. grrrrr. to samo się tyczy pani od wuefu. nie mam zwolnienia bo takie są moje widzimisie. moja alergia i astma naprawdę dają nieźle w kość, pożyczę na sezon jak ktoś nie wierzy... ale przecież jestem po prostu `patentowanym leniem` jak to szanowna pani z nieumytą głową stwierdziła. pff.
a patrząc na to ile moi rodzice wydają na szkołę co roku, stwierdzam że jedno dziecko w zupełności mi wystarczy.
jedziemy z moją szanowną klasą na wycieczkę do piotrkowa, z okazji dnia chłopaka, na fil Jesteś Bogiem. Z racji tego że uwielbiam Paktofonikę, nie mogę się doczekać tego dnia. Plus wariacje mojej klasy w autokarze i Focusie, mrrrr : D
mimo że wysłałam 31 pocztówek, strona postcrossing.com troszkę się chyba pomyliła, bo dostałam 35 pocztówek, i teraz pewnie będę musiała to wyrównać, ale baardzo się cieszę, kocham znajdywać kartkę w skrzynce na listy :)) taki malutki drobiazg, który zawsze mi poprawia humor. a jak jest to kartka z kociakiem, to w ogóle radość zamienia się w euforię.
niech mi ktoś znajdzie sukienkę na studniówkę, taką jak w Dirty dancing... tak do stycznia, bo studniówka.. zdecydowałam że pójdę sama, bo tak naprawdę nie mam kandydata, który by mi odpowiadał. .. a tak byle kogo nie chcę brać, bo w końcu studniówkę ma się raz w życiu. nie będę sama, więc jest okej :) dalej żałuję że mamy z Pysiakami bal w ten sam dzień :(((  ale trudno.. i tak się zobaczymy ! <3 :D
moja wypłata wreszcie przyszła, więc niebawem zamawiam sobie air maxy, i aparat FujiFilm w stylu polaroid, i moje marzenie o zdjęciach wychodzących od razu wreszcie zostanie spełnione.
miłego weekendu Misiaki, mój będzie z książkami i serialami, więc nie najgorzej :*

PS. a dziś mój Cycuś kończy 18 lat! wszystkiego najlepszego Samochodziku, żebyś na zawsze był już moim ukochanym brum brumem : 3 

jak wszyscy to wsyscy xd 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz