czwartek, 25 października 2012

Lucciola.

jejku, jak to idealnie położyć się w łóżku z laptopem, obejrzeć 3 odcinki serialu wiedząc że jutrzejszy dzień w szkole trzeba tylko przesiedzieć.
i tak oto nadrobiłam zaległości w Teen Wolfie, który mnie bardzo wciągnął. Miałam jeść zdrowo, ale oglądając serial zazwyczaj coś muszę podjadać, to padło na kabanosa z keczupem i majonezem, a potem na bułkę słodką z wiśniami :) ahhh pójdzie w brzuch ;/ ale damy i z tym radę ! :D
czasem zastanawiam się skąd w ludziach jest tyle kłamstwa, obłudy, ściemniania. To wręcz obrzydliwe, przyprawia o wymioty. Doszło do tego że analizuję każde słowo, a wcześniejsze praktycznie brzmią jak jedna wielka bajka dla średnio rozumnych. Dobrze, poczekamy, bo nie tylko ja to zauważyłam. Tylko przedstawienie tego innym ludziom będzie tragiczne w skutkach dla tej osoby. Niestety, prawda bywa bolesna, a kłamstwo zawsze wyjdzie na jaw.
oszczędzam, cały czas, dzielnie, na płyty! nowa płyta Donatana musi się znaleźć na mojej półce <3
 dzięki Ci sklepie Martes że przysłaliście mi łaskawie kurtkę, naprawdę, bo już zwątpiłam.
byle do weekendu, świąt, ferii, świąt, czerwca, i w ogóle.
udanego weekendu Misiaki ;*




1 komentarz:

  1. kurczaki, dawno nie zaglądałem tutaj.
    kłamstwo zawsze się wyda prędzej czy późnej, a to jest o tej osobie co ja myślę?
    też lubię takie dni, gdzie wieczór nalezy tylko do Ciebie, nie do nauki :)
    duży + za Maanam :D

    OdpowiedzUsuń