sobota, 10 listopada 2012

'A Girl Like You'

chyba się starzeję, naprawdę.. nic mi się nie chce, totalnie nie mam siły, jestem jak jakaś 80-letnia staruszka u kresu wytrzymałości. i znam nazwę tej przypadłości - to lenistwo. :)
zawsze wiedziałam że los jest sprawiedliwy i wie co robi. Głupota ludzka też musi być karana.
Zabierzcie ode mnie tą maturę, proszę... ale studniówkę możecie zostawić, tylko znajdźcie mi kiecuchnę i buty ;D
nienawidzę fałszywości, zakłamania, jarania się byle czym, i popisywania swoim idiotyzmem. ale już niedługo, i wszystko się obróci przeciw czyjejś podłości i zachłanności.
Potrzebuję 400 zł na dwa koncerty w czerwcu, nie mogę przepuścić tych okazji :< szkoda że nie miałam tyle szczęścia i nie wygrałam w Totka.
oglądam aktualnie Modern Family, i czeka na nowości w reszcie seriali.
coraz bliżej święta, coraz bliżej święta :D
niestety idioci na drogach są, byli i będą.
znów przez cały dzień nic nie zrobiłam, trochę posprzątałam i tyle... zabierzcie ode mnie lenistwo ;/
kot mi się jakiś taki przytulaśny zrobił, nie wiem dlaczego, ale jest kochany kotenieniek i niech tak zostanie <3
dobra, zrobiłam śmietniczek, to uciekam :**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz